Hocamdegilogretmenimdiyeceksin

Hocamdegilogretmenimdiyeceksin
@Inkvortex
"Âmes incomprises"
Böyle böyle doğru yolu buldurcam. Hadi bakalım. İsmail abinin "Benim ağzımdan çıkan acaba senin kulağına isabet etmiyor mu?" dediği yer tam olarak burası.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Günün anlam ve önemini belirten konuşmayı öğrencime bırakıyorum. Laik atak denilincede benim canım öğrencilerim. 😀 3 Mayıs Türkçülük günü kutlu olsun.
1000Kitap
"Sana aşık olmamın en büyük nedeni bu. Dünyayı herkesten farklı görmen" Hamnet Maggie O'Farrell
Alıntı
Henüz yazdığını okuyamıyor, okuduğunu yazamıyor, yazdığını doğru bile yazamıyor olabilir. Ama ben onun iyiliği anladığını, anladığı şeyin doğruluğunu biliyorum. Benim güzel çocuğum içindeki iyiliği hiç kaybetmemen dileğiyle...
Alıntı
Insan hasta olunca anlamakta zorluk getirir. Eli kolu olmayınca merhaba bile diyemez ve yürüyemez, sağlıksız kalır sonra çok kötü hastalanır. Sağlıklı iletişimin ilk olmazsa olmazı sağlıklı olmaktır tabiki bu görüşe göre. Hatta yetmez karşıdaki kişinin de sağlıklı olması gerekir ki...Merhaba diyebilmek için eli ve kolu olsun. HAYIRLI CUMALAR