İnsan bazen düşüyor, insan olan düşer zaten, düşmese bile yalpalar, aksar, seker. Ben düşmem dememeli. Öyle yükseklerden konuşmamalı. Ha, düşünce kalkmak, kalkabilmek kolay mı?
Kişiden kişiye değişiyor. Ama yalnızken kalkmak daha zor bundan eminim. Belki birkaç dostum olsaydı, farklı olurdu.