Mustafa ☆

Evde şiir yazmak çok zor Dışarda ise imkansız Belki açıp okunur ya Yalnızken o da anlamsız
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Finalini biliyorduk da senaryo hoşumuza gitti.
HERKESİN GECESİ Tut kendini, belli etme kardeşim, Görmiyeyim gözyaşını valide, Ne dalarsın öyle güzel daktilo, Beni rahat bırak küçük satıcı, Ne gelir ki elimden sizin için? Benim de dertlerim, bitmez söylesem! O kadar çok ki etrafta karanlık. Herkesin gecesi kendine yeter.
.. Fakat nedendir Yarab bu susuzluğumuz, Suyu gürül gürül akan çeşme başında.
YALNIZLIĞIMIZ Koskoca Tanrı gökler ardında, Beyler, paşalar saltanatında, Birçokları sefalet katında, Mecnun'u, Leylâ'sı vuslatında, Kim yalnız değil ki hayatında? Ya ölüler serviler altında?