Mustafa ☆

🎵 gözüm görmez oldu kanlı yaşlardan hayal meyal yatamıyom düşlerden sevdiğim üstüne uçan kuşlardan her seher vaktinde sor beni beni
Reklam
perşembe ya da cumartesi ilk isteğim perşembe sonra ne gerek var diyorum erken gidince madalya mı vercekler belli de olmaz gerçi en iyisi ya nasip ya kısmet bir madalya alıp çarşıdan perşembeyi tayin et madalya varsa huzurdan takacak adam da bulunur hazirundan
bir süredir isyankarlıktan aranıyordum artık duramazdım oralarda şimdi gözyaşı denizinde gözlerinin ışığında yol alıyorum halbuki halbuki aynınaydı bahane isyanım halbuki aynımaydı yegane isyanım
.. Dünyada kiracı gibi değil, yazlığına gelmiş gibi de değil, yaşa dünyada babanın eviymiş gibi... Tohuma, toprağa, denize inan, insana hepsinden önce. Bulutu, makinayı, kitabı sev, insanı hepsinden önce. Kuruyan dalın sönen yıldızın, sakat hayvanın duy kederini, ama hepsinden önce de insanın. Sevindirsin seni cümlesi nimetlerin, sevindirsin seni karanlık ve aydınlık, sevindirsin seni dört mevsim, ama hepsinden önce insan sevindirsin seni. ..
Nereye gideceğimi söyleyeyim mi, Zihuatanejo, Meksikada. Pasifiğin üzerinde bir yerlerde. Meksikalılar Pasifik için ne der biliyor musun? Hafızasının olmadığını söylerler. Yaşamak istediğim yer işte orası. Hafızası olmayan sıcak bir yer. Esaretin Bedeli
Reklam