Eğer içimizde bir gönül kaldıysa;masal dinleyen, şarkı söyleyen, şiir okuyan, sulara bakan, kuşlara gülen, ağaçları kucaklayan, yalnızlıkla ürperen bir gönül, dünyamız insanın gövdesinde yeniden filizlenmeye başlayacaktır. Yoksa yaşadığımız gezegen hepimizi bir taş masalına çevirecek.
Hangi vefa duygusuyla tutunacağız dünyaya?
Hangi güzelliğin özrüyle varacağız mezara?
Biz nasıl seveceğiz?
Sevgimizi nasıl söyleyeceğiz?
Bunu kim öğretecek bize?