Romanda anlatılanın içinde kaybolmak,anlatılanların büyüsüne kapılmak ve saatlerce dış dünyayı unutmak o kadar haz dolu.🧡
"Hep sizi izleyen o gözler ve sizi sarıp kuşatan o ses. Uykuda ya da uyanık, çalışırken ya da yemek yerken, içeride ya da dışarıda, banyoda ya da yatakta... Kaçışı yoktu. Kafatasınızın içindeki birkaç santimetreküp dışında hiçbir şey sizin değildi "