Nesneler de gerçekten incilemediklerine göre,hiçbir şey hissetmezler ve bağırıp çağırmaya başlayamayacaklarına göre ,daha sonra senin vicdanını rahatsız edecek bi şey olmazdı .
Herkes her zaman haklı bense hiçbir zaman
Kitabı otobüste bitirdim.Bittiğinde ağlayasım geldi.Nasıl da beni yansıtıyor.Zeze hayalleri ile yaşayan dolu dolu bi çocuk.En çok bu yönünü sevdim.🧡️