Çünkü özlemleri o idi, istekleri o idi... Bugün kendi kendime diyorum ki, eğer dünyada bütün insanlar, o gün bizim köyde olduğu gibi hep iyi şeyler düşünseydiler çocuklarını kardeşlerini babalarını eşlerine bizim kadar çok sevseydiler belki savaş hiç başlamazdı