"Dünya gözyaşlarımın içindeydi artık, dünya bulanıktı ve dünya kalın uğultular eşliğinde etrafa buğular saçarak, hafif hafif titriyordu."
Kitabın sonunda hep iyi şeyler olacak diye bekledim.
Ama ne yazık ki korktuğum gibi oldu, her sayfada yazarla birlikte yola çıktım, onunla birlikte yolu tamamladım. Ama sonunda yol yarım kaldı. Yaşanmışlıklar, yaşanacaklar yarım kaldı. Bana göre bitmişti ama belki de bazıları için yeni bir başlangıç olacaktı.