Raif'in o sahip olduğu duygular, okurken insanın içini okşatırken bir yandan beklenmedik olaylar ve süreçler üzüntüye sevk ediyor.Okurken daima kitabın Ruhundan ayrılmadım. Çok sevdiğim ve beğendiğim kitaplardan bir tanesidir.Herkesin okumasını öneririm.