Okurken nereye sürüklediği belli olmayan , bittiğinde ise ' Vay be ' dedirten tarzda bir roman .Olay örgüsü yalın bir dille gayet çarpıcı anlatılmış. Sevdirdi kendini Kardeşimin Hikayesi ...
Yaşadığım hayat boyunca ... 21 yıldır ... Bu kitaba bayıldım mutlaka sen de okumalısın , şu kitabı 1 günde şu gibi içtim , bunu hiç beğenmedim ya öbürü gerçek bi eser dediğim severek , sevmeyerek okuduğum ne kadar kitap varsa hepsinin " ANASI " diye hitap edeceğim ve hiçbir zaman tekrar tekrar okumaktan bıkmayacağım bir Şaheser ... İyi ki Kürk Mantolu Madonna ile tanıştırdın beni Sabahattin Ali