"Tanrı sizin için bir insanı mı ifade ediyor?"
"Aklımızın alabilmesi için elbette bu fikri karakterize etmemiz gerekiyor ama bir yerlerde Yüce Bir Kadın olduğunu, onun da Tanrı olduğunu falan düşünmüyoruz tabii ki. Bizim Tanrı dediğimiz, içimize işleyen bir güç, kalıcı bir ruh, içimizde bulduğumuz ve daha çok istediğimiz şey."