Eski zamanda insan, ancak başka insanları kullanarak sömürebilirdi. Bugün ise yeryüzünü sömürmek kolaylaştı. Şimdi insan, başka insanları sömürebilmek için yeryüzünden yararlanıyor.
Serserice başına buyrukluğun,
Ve insanlarla ilintisini yitirmiş insanlığın
Egemen olduğu dönemlerde kimse demesin:
Doğaldır bu olup bitenler; böyle
denmesin ki
İnanılsın her şeyin değişebileceğine.