Kötüler asla refaha kavuşmaz, yalnızca cesurlar adaleti hak eder; dürüstlük en iyi politikadır, antik gizemleri yalnızca kadınlar anlar; zenginler mutsuzluğa mahkûmdur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Seni bilerek yalnız bıraktım ki, bir aydınlatan olmadığı takdirde yapabileceğin hataları, bizzat kendin de fark et. Bu konuların çoğu, açıklanmadığı takdirde anlaşılamaz.”
Kitabın başlarında her ne kadar da Elli Tonu - bknz. Ceo , adamın soyadı Black ? , dominant, tek gecelik playboyumuz, ikili ilişki problemleri felan filan ... - olayına girdik aha desem de her sakallı dedemiz değil deyip kendini ayrı rafa kaldırdı kitap kendisini. Gerçi adamın baskın olmaya çalışmaları çok zoraki geldi böyle yakıştıramadım, karaktere uyduramadım nedense.
Yalnızlıktan korkan kendi halinde sanatkar kızımız da baya samimi ama bi olaylar var ki aman yani ayık olun.
Epeydir ağladığım bir kitap okumadım da bu beni ezdi geçti. Neden ? Hassas olduğum yerden vurdu, herkesi ben gibi etkilenmeyecektir belki de takılmayın bu kısma. Keyifli okumalar...