Hayat neden böyle mutluluğun ucundan gösterip heveslendiriyor ki insanı be Leyla?
Sevilmek istiyordu. Vazgeçilmemek. Onu olduğu gibi; geçmişiyle bedeniyle kişiliğiyle tüm varlığıyla olduğu gibi sevip vazgeçmeyecek birini istiyordu. Hepimiz gibi. Bütün kadınlar gibi, bütün erkekler gibi. Bilinciyle nefes alan herkes ve herkes gibi… Sonuçta hepimiz insanız öyle değil mi? Hayatın içinde çektiğimiz bütün numaralara rağmen, hepimizin sevilmeye ihtiyacı var ve elbette sevmeye.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğunu sadece üstünüze tutup, ancak çok beğendiğinizi, içinize sineni giyiniyorsunuz. Giyindiniz, hadi çok güzel de oldu diyelim, almak isteyecek misiniz peki? Değecek mi buna? Hadi ödediniz parasını, üstünüzden de çıkarmadan, etiketini kesip, giyinip çıktınız mağazadan. Sonra ne olacak peki? Hemen sıkılıp, dolapta heves edip giyinmediklerinizin arasına mı atacaksınız, yoksa dünyanın en güzel elbisesi olduğuna ikna olup, baş köşeye mi asacaksınız? Evet, kötü bir örnek bu. Can sıkıcı. İnsanları elbiselere benzetmek hoş bir şey değil Leyla!