Bizi intihara iten nedir? Başarısızlığımıza ait yeterince kanıtımız mı var? Yoksa tarih bizi çıkar yolu olmayan bir yere koyduğu için mi? Bildiğim kadarıyla hayvanlar intihar etmez. Daha kötüsü, kendilerini ölüme terk ederler. Bunu yapmayı biz de biliyoruz, kendimizi üzüntüden, kederden ölüme terk etmeyi. Fakat intihar başka bir şey değil mi? Bıraktığımız izi daha heyecanlı, daha şiddetli kılmanın bir yolu değil mi?