İslam AKÇELİK

İslam AKÇELİK
@Islam2506
Kimsenin yağmuru seyretmediği bir dünyada, yıldızları sevmenin yalnızlığı ile her gün biraz daha geri çekildim. Üstüme örttüğüm yorgan, yüreğimdeki serçenin küçücük ürkek kanatlarıydı..
“ insan çok yalnız kalırsa tozutur, hasta olur sonunda!”
Sayfa 75·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Önemli olan, konuşuyor olmaktır. Bir başka canla beraber olmaktır.
“Niye istemiyorlar?”diye sordu Lennie. “Siyahım da ondan.
Sayfa 71·Kitabı okudu
“İnsanın iyi olmak için akla ihtiyacı yoktur. Hatta zaman zaman bunun tam tersi olmalı gibi gelir”...
Biz onlara benzemeyiz. Niye mi? Çünkü, çünkü yanımda sen varsın, beni kollarsın, senin için de ben varım. Niyesi bu işte…