Ölmüş adamın arkasından bir şey denilmez ama bütün tadım kaçtı. Sabahattin Ali her kitabında öyle gerçekçi bir yazıyor ki sanki size yapılmış gibi hissediyorsunuz. Sebahattin Aliyi son okuyuşum.
Savaşmak zorunda kalırsam, ölüm şu gün ya da bugün gelmiş vız gelir tırıs gider. Çünkü ben ne geçmişte ne de gelecekte yaşıyorum. Benim yalnızca şimdim var ve beni sadece o ilgilendirir. Her zaman şimdide yaşamayı başarabilirsen mutlu bir insan olursun.