Fark ettim ki bilgi kaybolmuyor, ancak kullanışlı bir yolla da geri dönmüyordu; tıpkı bir ansiklopediyi yakmak, fakat dumanını ve küllerini elde tutmak gibi
Dünyaya uzaydan baktığımız zaman kendimizi bir bütün olarak görüyoruz. Ayrışmaları değil, birliği görüyoruz. Bu, mücbir bir mesaj olan öylesine basit bir görüntü ki; tek gezegen tek insan ırkı.
İnsanlara umut vermek iyidir de, o umudun altından kalkamamak kötüdür. Umudun ölmesi, insanın ölmesinden daha beterdir Alim. İnsan ölür, ölüm haktır. En kötüsü, beteri, dayanılmazı umudun ölmesidir. Sen bizim umudumuzu neden öldürdün Alim?