📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama olağanüstü ilginç bir kitap çıkmıştı, derhal satın almaya yeltendiğim ve koltuğumda rahatça, aylaklıkla tadını çıkaracağım yeni bir Fransız romanı. Yine zevk, espri ve seçkin bir sanatla dolu üç yüz sayfa! Ah, hayatımı keyif için kurmuşum! Mutlu değil miyim acaba? Bu soru gülünç bir şey, o kadar...
Denizi ilk gördüğüm günü hatırlarım sık sık. Deniz büyüktü, deniz engindi, gözlerim sahilden uzaklara kayıyor, özgürleşmiş olmayı umuyordu: Ama arka tarafta ufuk vardı. Neden bir ufkum var? Hayattan sonsuz olanı beklemiştim oysa.
Belki de diğer insanlarınkine göre daha dardır benim ufkum? Gerçeklerden anlamam, demiştim... yoksa çok mu fazla anlıyorum acaba?
Hem nasıl anlayabilirsiniz ki beni, beyefendi? Ama beni iki dakika dinlemenizi rica etsem belki anlarsınız.
Çünkü söylenecek gibiyse hemen söyleniverir...
"Bir fikriniz var mıdır beyefendi, hayal kırıklığı nedir?" diye sordu. "Özel olarak bir başarısızlığın, bir fiyaskonun değil, büyük, genel hayal kırıklığı; birine her şeyin, tüm hayatın yaşattığı hayal kırıklığının?