Hem boşluktayım canım yanıyor hemde hiçbir şeyi de umursamıyorum. Her şey geçiyor zaten.Hem dokunsalar ağlayacak kadar zayıf, hemde dünyaları karşıma alacak kadar güçlüyüm. Hem intihar edecek kadar korkak, hem pes etmeyecek kadar cesurum. Nedenler,bahaneler aramıyorum. Çözümler de yok hayatımda.Mutlu olduğumu bi türlü hissedemiyorum.Aynaya bakıp gülümsemeye çalışıyorum gözlerim doluyor.Kendimi tutamıyorum.Bırakmak istiyorum her şeyi.Aslında bakınca çok bi şeyim de yok.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi karanlığıma alıştım, ürkütmüyor artık. Dünyaya haykıramadığım gerçekleri bir kaleme fısıldamam ve yüzüme taktığım vazgeçmişlik maskesi beni ayakta tutan tek şey ben böyle iyiyim, kendi karanlığınızda kalın.