...benim de bazı değerlerim olduğunu keşfettim. İnsan değerli olunca da emin ol hayatı kıymetleniyor, kendinize ve çevrenize sevginiz artıyor ve neticede mutlu oluveriyorsunuz, nasıl, pek fark etmeden.
Şimdi adama sormazlar mı doğru yaşanıyorsa bu kadar eğrilik niye diye? Işid gibi örgütler niye var diye? Allahu Ekber diyerek müslüman müslümanı niye öldürüyor diye? Haksızlık, eşitsizlik, adaletsizlik, cahillik, yoksulluk niye müslüman ülkelerde diye? Deve sidikçisi adam değil mi bu :D @mehdikara59
Aykut Erdoğdu'nun tweeti:
"Yüreğim sızlıyor…
Barışamadık…
Yaşatamadık…" twitter.com/aykuterdogdu/st...Ümit Özdağ'nın cevabı: Terörle barışmayacağız. Terörle uzlaşmayacağız. Teröristle pazarlık etmeyeceğiz. Zafer Partisi Atatürk teröristlere ne yaptı ise aynı şeyi yapacak. Ezecek, yok edecek. Biz gardrop Atatürkçüsü değiliz. Biz “Ya İstiklal ya Ölüm” diyen Atatürk çizgisinde Türk milliyetçilerimiz. twitter.com/umitozdag/statu...