Bir kadının yanan bir evde kalmasına yol açtıklarına göre , kitaplarda bir şeyler olmalı... hayal edemeyeceğimiz bir şeyler ; orada bir şeyler olmalı . İnsan bir hiç uğruna kalmaz.
Hakkımda söyledikleri her şey doğru sanırım . Hiç arkadaşım yok. Bu anormal olduğumu kanıtlıyormuş . Ama tanıdığım herkes ya bağırıyor ya ortalıkta çılgınca dans ediyor ya da birbirini dövüyor. Bugünlerde insanların birbirlerini nasıl incittiğini farkediyor musun?