📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ama ben seni kaybedersem hiç bir şeyim kalmaz, adım bile kalmaz çünkü onu da sana verdim. Bu yüzden sana karşı bağımsızım çünkü bağımlılığım bütün sınırları aşıyor. “Ya... Ya da...” konusu çok önemli. sen benimsin ve her şey çok güzel ya da seni kaybedersem geriye hiçbir şey kalmıyor. Ne kıskançlık kalır, ne üzüntü ne de korku. Böyle bir insana bağlanmak korkunç bir şey, benim de korkum bu yüzden. Yani seninle ilgili değil. Bağlanma ve güvenme korkusu, işte tam da bu yüzden en başından beri senin o tatlı yüzüne kutsal bir güzellik karışıyor.