Sibel Hanım sana âşık olsa tiramisu yapar babacım, çorba değil. Böyle olur bu işler. Kendimden biliyorum. Ben hep öyle yaptım. Âşık olduklarıma tiramisu, acıdıklarıma çorba yaptım.
Oysa İnsan denen yaratık yükselemez kolay kolay, aksine, düşer. Bu gezegende yaşanan gerçek hayatta insan dibe iner, bir kere düşmeye görsün. Tutunamazsa kendi insanlığına, arzın merkezine, ateşin ortasına kadar düşer. Uzaklarda aramaya gerek yok, cehennem yeryüzündedir.
O günlerde param oldukça şiir kitapları alıyordum. Durmadan şiir okuyordum. Dilimde gezen dizeleri içimdeki boşluğa fısıldıyorum:
Bütün yapraklarım açarsa/ Kork /
Çünkü yalnızlığım ben/ Çünkü yoksulluğum ben/ Tepeden tırnağa.