"Devam-ı devlet
Nasib-i cennet
Beka-yı iman
Rıza-yı Rahman"
Ne kadar güzel bir dua değil mi? Amin diyelim. Bu kaotik günlerde hele.
Bu arada, yobaz takımı yatın kalkın Atatürk'e dua edin. Bu keşmekeş içinde adam öyle bir şey yapmış ki, şuan bile ardınız güvende...
Anlayana sivrisinek saz, anlamayana davul zurna az.