Kitap kızının cinayete kurban gitmesi üzerine annenin yaşadığı duyguları anlatıyor. Cinayete kurban gidenlerin yakınlarının psikolojisini o kadar güzel anlatmış ki kitabın etkisinden bir süre çıkamadım. Ruth ile birlikte kızının yasını tuttum. Favori kitaplarımdan biridir. Kitap tavsiyesi isteyen herkese bu kitaptan bahsetmişimdir. İyi okumalar !