Harika bir kitap. Çok fazla kitap okumadım ama benim için romanlar arasında birinciliği afrikalı leo ile paylaşır. Vehbi dede, rabianın koruyucu meleği gibiydi. Ben de böyle bir yön gösterici isterdim. :) birçok zıtlığı içinde barındırsa da garb ile şarkın bir arada yaşayabileceğini bize gösterdi.