Betül

Betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2020 30. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Değerli olan her zaman için gerçeğin yarısı değil, tamamıdır.
Her zaman kibirle ruh, ne kadar zayıf, zavallı, sıkıntı veren şeyler olduğunu yine korku içinde duyumsuyorum
Artık korku, nefret ve acı vardı, soylu duygulara, derin ve karmaşık acılara rastlanmıyordu.
Bir şeye gereğinden fazla ilgi göstermenin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyordu.