Güzelliğe sahip olmanın aslında tek bir yolu vardı, o da güzelliği anlamaktan ve ona neden olan psikolojik ve görsel etkenlerin bilincine varmaktan geçiyordu.
Fotoğraf çekmek, güzel bir yerin bizde ateşlediği o sahip olabilme isteğini bir süre için dindirebilir; ender görülen bir manzarayı kaybetme endişemiz, deklanşöre her basışımızdaki klik sesiyle birazcık daha azalır.
...Güzellik uzaktadır hep; ya bir daha hiç gitmeyeceğimiz yerlerdedir ya da uygun mevsim, ışık ve hava pek nadiren bir araya geldiğinde görünüp sonra hemen kaybolur.
Öyleyse ona nasıl sahip olur insan?...