ᖇOᑎYᗩ ۵

ᖇOᑎYᗩ ۵
@Jin__
şikayetim yok , rahatım taşralı ve safım..
Ah hep yaz olsaydı! Ah her zaman başka çocuklarla çayırda oynayabilseydim!
Edebiyat
Reklam
Kim bilir, belki çiçekler gördükleri düşleri anlatırlardı birbirlerine..
Edebiyat
Paranın hüküm sürdüğü yerde,güzel söze ve güzelliğe yer kalmaz..
Edebiyat
Tuhaf yaratıklardı şu insanlar! Yerlerinde durmuyor, gürültü patırtı ile âlemi ayağı kaldırıyorlardı..
Edebiyat
Reklam