ᖇOᑎYᗩ ۵

ᖇOᑎYᗩ ۵
@Jin__
şikayetim yok , rahatım taşralı ve safım..
Her şeyi bırakır, başımı alıp giderim!" diye düşündü. Ama hemen anladı hiçbir yere gidemeyeceğini. Hiçbir yerde hiç kimsenin ihtiyacı yoktu ona..
Edebiyat
Reklam
...ve bu yeryüzünde bizi ne beklerse beklesin, insanlar doğup öldükçe doğruluk ölmeyecektir..
Edebiyat
Bu insanlar niye böyledir ? Niçin bazıları çok iyi, bazıları çok kötü oluyor ? Niçin herkesin korktuğu, çekindiği insanlar var, bir de kimsenin korkutamadıkları !
Edebiyat
"Mide beyinden akıllıdır çünkü mide kusmayı bilir, beyin her pisliği yutar.."
Edebiyat
Ta eski çağlardan beri böylelerine şu öğüdü verirler: - İyi olma, kötü ol!Dişlerini göster. Bak sana bu azdır! Bu da azdır!Kötü ol, kötü .. Ama onun talihsizliği idi bu. Hep iyi olarak kalırdı..
Edebiyat
Reklam