Bu insanlar niye böyledir ? Niçin bazıları çok iyi, bazıları çok kötü oluyor ? Niçin herkesin korktuğu, çekindiği insanlar var, bir de kimsenin korkutamadıkları !
Ta eski çağlardan beri böylelerine şu öğüdü verirler:
- İyi olma, kötü ol!Dişlerini göster. Bak sana bu azdır! Bu da azdır!Kötü ol, kötü ..
Ama onun talihsizliği idi bu. Hep iyi olarak kalırdı..