ᖇOᑎYᗩ ۵

ᖇOᑎYᗩ ۵
@Jin__
şikayetim yok , rahatım taşralı ve safım..
İnsanın mutlu olması ve bu mutluluğu başkalarına da vermesi bazen ne kadar kolay oluyor! diyordu. Hep böyle, evet tam o anda olduğu gibi yaşamalıydı insan. Ama gerçek hayat bu değildi. Mutluluğun yanı sıra peşini hiç bırakmayan, insanın ruhunu, bütün hayatını allak bullak eden felaketler, mutsuzluklar da vardı..
Edebiyat
Reklam
İnsanlar niçin böyle yaşıyorlardı? Niçin bazıları iyi bazıları kötüydü? Niye bazıları mutlu, bazıları mutsuz? Niye bazılarından herkes korkar da bazılarından kimse korkmaz?
Edebiyat
Eşeğe, eşek olduğunu ispat edemezsin ki..
Edebiyat
Reklam