...
Mutsuzluk sözünü, bir İstanbul dönüşü Hüseyin Beyden duydu İsmail Ağa
"Ben mutsuzum İsmail,"dedi Hüseyin Bey içini derinden çekerek. Bunun ne demek olduğunu bir türlü anlamadı İsmail Ağa.
"Hasta mısın?" diye sordu ona.
Hüseyin Bey:
"Hasta değilim, keşki hasta olsam, verem olsam, cüzzam olsam," dedi. "Ben mutsuzum."
Weke dengek ji geliyekî venegere
Olan nade esmanê kor
Ez ev çiyayê piştxûz li taxeke dûr paldayî
Dirizim di pirtûka bêrûpel û bêherf de
Ku ketî me; kes nahewîne tiliyên min jî