hesabı hic sevmedm kapatamıyorumda aglamak
soyleki burdakinden en az 10 kştap daha fazla bitirrdim (Otanazi okulu, sokak nobetcileri vs) ama useniyorum eklemeye hesabida burda bırakıyorm devam etmeye usenirim
bu kitabı çok beğendim.Çok gizem dolu sayfalara işaret koydum.Favori cümlelerimi fosforluyla çizdim.TEK KELİMEYLE HARİKA
biraz bos yapcamökmbgfdjygcrgcfyuhrehndbgfrcghjcbdxhdbcgy jd b