" Bekleyen vaşak ve bekleyen kirpi, ikisinin de istediği hayattı; ne tuhaf bir oyundu ki, birinin hayatı diğerini yemesine, diğerinin hayatı ise kendini yedirmemesine bağlıydı. "
Hayatımda okuduğum en sürükleyici kitaplardan biriydi. Gerek içindeki bilimsel bilgiler gerek roman içine nüfuz etmesi tek kelimeyle mükemmeldi. Her bölümünü okurken " acaba şimdi ne olacak? " dedirtti.
Açıkçası yazardan bu kitabın devamının gelmesini bekliyorum. Son kısmını başka bir ikinci kitapla bağlayabilir.
Pia MaterSerkan Karaismailoğlu · Elma Yayınevi · 201919,1bin okunma