İsmail güçlüer

İsmail güçlüer
@Jokerrrrrr
Aşağılık insanoğlu herşeye alışıyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir ilişkiyi kadın başlatır, kadın bitirir. Ama başlatan ve bitiren, aynı kadın olmayabilir.”
Doktorun karısı, belli etmeden, saatini ayarlayıp kurdu, saat akşamın dördüydü aslında saatin bunu dert ettiği yoktur, birden on ikiye kadar gider, gerisi insanların kuruntusudur.
Montaigne bey demiştir ya, felsefe yapmak, ölmeyi öğrenmektir.
Önce biraz ağladılar, ama alıştılar şimdi. Aşağılık insanoğlu her şeye alışır!