Sırf kendisini seven bir kadın öyle sanıyordu diye bir insana Racine ya da Pindare olmadığı için kızılabilir mi? Bu konu üzerinde biraz durmak isterim, çünkü bunun aşkta olduğu gibi dostlukta da acı düş kırıklıklarına neden olduğunu sanıyorum; karşımızdakini olduğu gibi görmeyip tanrılaştırmak, sonra karşımızdaki böyle bir tanrı olabilirmiş de olmuyormuş gibi ona kızmak.