Evet, bu eylem Rojava’da öldürülen bir kadın için yapıldı. Niyeti gizli değil
Ama birini anmak ona üzülmek ya da sembolik bir tepki göstermek terör propagandası değildir.
Ortada silah yok, çağrı yok, şiddet övgüsü yok.Sadece bir sembol var.
Bir anmayı suç sayarsanız, duyguyu da düşünceyi de yasaklamış olursunuz.
Bu adalet değil, korkudur.
Rojavadaki savaşçı kardeşimizin saçı kesildiğinde bu kadar konuşulmadı ama ...