Bu aralar gündemden ve gerçeklikten biraz olsun uzaklaşmak isterken tam da o anda Brooke ve Moss ile tanıştım. Yormayan, romcom tadında, özellikle kalabalık aileli hikayeleri okumayı çok seviyorum. Brooke ve Moss ikilisinin iletişimini, aralarındaki çekimi, ilişkilerini çok sevdim. Tek takıldığım ayrılık kısmından sonra barışma çok oldu bittiye geldi konuşmalarındaki belli yerlerde çelişkiler vardı ama oralara takılmak istemedim. Bir de Moss’a gelen penguen mesajlarının amacı neydi, neden orası soru işareti kaldı anlamlandıramadım? Seri olacakmış kitap bu durum diğer kardeşlerden birinin hikayesiyle mi bağlantılı bilemedim. Her neyse kitabı, karakterleri, Mossun ebeveyn ve kardeşlerini okumayı çok sevdim. Tadı damakta çerezlik güzel bir kitaptı.
Seri devamını merakla bekliyorum