Jetgil

Jetgil
@JudyJetson

Jetgil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·408 syf.··
2024 33. kitabı
Adriana Locke
7.3/10 · 261 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·344 syf.··
2024 29. kitabı
Tek kelimeyle aşık oldum. Uzun zamandır okumayı heyecanla beklediğim kitaplardan biriydi yorumları oludukça merak ediyordum ve beklediğim kadar varmış kitap öyle bir sardı ki 1 günde aktı gitti ve bitti.. Hunter Delucia sana gerçekten aşık oldum. Böyle serseri çapkın yersiz olmayan bir özgüvene sahip zeki çalışkan zengin yakışıklı merhametli sevgi dolu veeeee hepsinden önemlisi bu kadar güzel seven erkek karakterler benim kırmızı çizgim. Summer konusunda kızanlar olmuş ama ben kızamadım ya da kızmak istemedim işime gelmedi bilemiyorum ama Hunter’a bu konuda kızmayı pek doğru bulamadım. Summer karakterini sevdiğim gibi bir o kadar da ilişkilerini detaylı okumayı sevemedim özellikle akışta sürekli geçmiş sahnelerin böyle araya girmesinden hoşlanmıyorum. Gelelim Natalia Hunter ilişkisine başlarda Nat’in kaçması güzeldi uzak durması ateşledi ama bu uzatmalar bir tık uzayınca biraz darlandım yalan yok. İletişimleri birbirlerine açık olmaları Hunterin o serseri dili çok güzeldi. Hunter’ın Nat’in annesi ve Izzyle olan ilişkisi bile ayrı bir kalp kalp kalp.. Bekar ebeveyn temalarını çok seviyorum burada Hunter ve Natalianın öz çocukları olmasa da Izzy’e olan sevgileri, aralarındaki bağ çok özeldi. Bu kadar güzel ve akan bir hikayenin mutlu sına bağlanıp kısa kesilmesinden de gene sinirler bastı neden böyle yapıyorsunuz yazarlar biraz bu sahneleri uzatsanız ne olur içimizde ukte o sahneleri okuyamadan hop the end oluyor. Her neyse hepsine rağmen bu hikayeyi çok ama çok sevdim gerçekten rs kurtarıcısı bir kitap yazarın bundan önce bir kitabını okumuştum gerçekten kalemi akıcı keyif veren bir dili var.
Yanlış NumaraVi Keeland · Pukka Yayınları · 2024830 okunma
Puan vermedi·368 syf.··
2024 28. kitabı
İlk kitaptaki iç sesler ve ilahi bakışı burada da devam ederek beni bir tık gerse de son yüz sayfada olaylar güzel açıldı, konu sardı ve baya iyi ilerledi. Ben Tristianı sevsem de malesef Danteci oldum ve hatta bunun da kalmadım serinin ikinci kitabında Moranayla bile shipledim dieşdşeşd Amara olmasa ve Tristiana da az biraz yanık olmasam bu shipi de savunurdum da neyse dşeşdşeş serinin üçüncü kitabını çoook merak ediyorum Danteyi okumak için sabırsızlanıyorum
AzrailRuNyx · Martı Yayınları · 2024834 okunma

Jetgil

, bir kitap okudu
Puan vermedi·368 syf.··
2024 28. kitabı
RuNyx
7.8/10 · 834 okunma