Merve

Merve
@JustReadingBooks_
“in solis sis tibi turba locis”
O gittiğinde tanıdık bir duygu kaldı geriye: terk edilmişlik.
Sayfa 93·Kitabı okudu
Reklam
Dönecek yeri olanlar terk etmekten korkmuyor belki de
Sayfa 93·Kitabı okudu
Sanatı sevmek kendini sevmekten daha kolay geliyordu ona. Hepsi bu.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Oysa herkes yalnızdı. Anlattıkları hep bir yalnızın hikayesiydi. Ama görmüyorlardı bunu
Sayfa 87·Kitabı okudu
Herkes derdini, sırrını bana emanet ediyordu. Ben de dinliyor ama yorum yapmıyordum. Onları yargılamadığımı, yargılamadan dinlediğimi düşünüyorlardı. Yargılamıyordum ama onlardan çok üzülüyordum yaşadıklarına. Yorum yapmıyordum, çünkü sohbetin derinleşmesinden korkuyordum. Kendimi açmaktan, kendimi anlatmaktan, kimsesizliğimi belli etmekten korkuyordum. Yalnızlığımı kimse bilmesin istiyordum.
Sayfa 87·Kitabı okudu
Reklam