Öncelikle çok akıcı bir kitap yunus emrenın hayatından bir kesit'i anlatıyor diyebılırız. Bana göre çok güzel bir roman ruhu onaran ve insanın ruhuna iyi gelen bir kitap biraz manevi yönden sizi kendıne çeken içinizde sorgulamanıza vesile olan bir kitap içerisinde çok güzel alıntılar bulabılırsınız ve hayatınızın akışında da hatırlayacagınız nasihatleri bulmak mümkün yazarın güzel kalemine sağlık. İyi okumalar dilerim
Valla kıtabı bıtirene kadar anam ağladı 2 yıl oldu galıba baslamam ile bitmesı arasında çok agır bir kıtap ilerleyişi felan normalde bırakmam gerekırdı ama inadım yüzünden zorla yemek yer gibi bitirdim işte
BudalaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 201231,6bin okunma
Kitap yarisina kadar biraz zor ilerleyen ama yarisindan sonra daha eglenceli ve akicı bir hal aliyor kimi yerlerde eksik metinler mevcut malumunuz gogol un ölümüne yakin 1. Cildini tamamlayip 2. Cildinde de hastaliginin artik agirlasmasi sonucu tam tamamlanmis sayilmamistir aslinda 3 ciltten olusacagi soyleniyor yazarimiz cok sevdigi rusyasinin ilk cildinde olumsuzluklara ve tembel rus halkina deginiyor ikinci cildinde ise olumlu bir karakter icin ugraşsada malesef bulamiyor rus halkindan o karakteri kahramanimiz çiçikov ise oldukca eğlenceli ve yaramaz bir kisilige sahip herkese iyi okumalar :)
Ölü CanlarNikolay Gogol · İş Bankası Kültür Yayınları · 202429,4bin okunma
Kitap cok sıkıcı değil ancak bana göre okumaya değecek ölçude bir kitap da değil açikcasi elif safak'ın kalemini cok begeniyorum ama bu kitap sanki onun kalemi değilmiş gibi geldi bana herkese iyi okumalar dilerim.
Kitabin içerigi gereksiz yere çok sıkıcı vs uzatilmis yani bir çingene kızınin ask öyküsunu anlatacakken parisin kaldirimlari paris in sokaklari paris in kiliselerini okumaktan bikiyorsunuz kitaptaki müslüman düşmanligina karsilik birde bana bu kdr kilise hakkinda bilgi okutmasina gerek yok çok da tavsiyr edecegim bir kitap degil bundan dolayi dunya klasikleri arasina alinmis olmasini fa sorgulamamak elde degil kendi din ce ibadehane kiliselerini ve geleneklerini bizlerinde bilincaltina begendirmekten baska hicbir maksadi yok benim gozumde bu kitabin iyi okumalar