📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
LAVINIA
sana gitme demeyeceğim..
üşüyorsun ceketimi al..
günün en güzel saatleri bunlar..
yanımda kal..
sana gitme demeyeceğim..
gene de sen bilirsin.
yalanlar istiyorsan yalanlar söyleyeyim,.
incinirsin...
sana gitme demeyeceğim,
ama gitme Lavinia..
adını gizleyeceğim,.
sen de bilme Lavinia..
Özdemir Asaf
Rıfat Ilgaz yıllar önce yaptığı bir röportajda ‘Nasıl bu kadar çok güldürebildiniz?’ sorusuna ‘Eskiden idamlar sabaha karşı yapılırmış. Belli bir süre sonra idam yaklaştığında tüm dükkanlar açılmaya, esnaf satış yapmak için bağırıp çağırmaya başlamış. Bunun üzerine aileler de o saatlerde sokağa çıkmaya başlamış ve idam vakitleri panayır havasına bürünmüş. Sonuçta ölen bir adama bakarak gülen bir halk görüntüsü oluşmuş. Ben de çöken eğitim sistemini anlattım. Hepimiz ölen bu sisteme bakarak güldük.’ sözleriyle düşündürücü bir yanıt vermiş.
Kaynak: blog.sinematv.com.tr
Necip Fazıl KısakürekNazım Hikmet Ran
Necip'i anlamadan Nazım'ı, Nazım'ı anlamadan Necip'i yargıladınız. Bilmeden anlamadığınızı düşman bellediniz. Bu edebiyat ne Nazımsız ne Necipsiz güzeldi oysa ki...
Edebiyatı sevenler, Edebiyata aşık olanlar ikisini birden güzel bilirler...
Onlar ki aynı şeyi farklı görüşten anlattılar anlamadık.
Ön yargılı olmayın okuyun ikisini birden.
-KIRK6-