Neden bilmiyorum ama boyle sayfa sayi az olan kitablar bii bawka guzel oluyoo. Harikadan da ötee kitap.1 saate okuyub bitirdim. bir kadinin saplanti haline gelmiş aşkini anlatiyoor. Yazarin okudugum ikinci kitabii Ve Stefan Zweig kalemine beni hayran eden bir eser. Karşiliksiz seven bir kadinin hissleri nasil boyle güzel anlatilirr?! kitabi okurken bazi yerlerde kadinaa cok kizdim ama bazi yerlerde icim parcalandi(((Okuyun! Okuyun ki,Karşiliksiz aşki kendinize yakin birakmamaya çalışın(
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!