Nazrin Kamalqızı

Nazrin Kamalqızı
Kalbine giden yol kitaplardan geçen insanlari seviyorum!
Oğrenci
Bakü Slavyan Üniversitesi
Bakü
18 Şubat
13 kütüphaneci puanı
81 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı

Nazrin Kamalqızı

, bir kitap okudu
9/10
·184 syf.·
1 saatte okudu
·
2017 20. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,8bin okunma
Reklam
Halbuki ne şeytanı azizim, ne şeytanı? Bu bizim gururumuzun, salaklığımızın uydurması... İçimizdeki şeytan pek de kurnazca olmayan bir kaçamak yolu...İçimizde şeytan yok...içimizde aciz var... Tembellik var...İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: hakikatleri görmekden kaçmak itiyadı var.
İyilik demek kimseye kötülüyü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Bende bu fena cevher fazla miktarda mevcutmuş. Belki herkeste var... Fakat insan olan onu söküp atmasını, yahut boğmasını biliyor...
Ben ikide birde böyle oluyorum, bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum, bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum. Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı. Öyle günlerim oluyor ki, etrafımda küçük bir hareket, en hafif bir ses bile istemiyorum... Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birini arıyorum. Bütün bu beynimde geçen şeyleri teker teker, uzun uzun anlatacak birini. O zaman ne kadar hazin bir hal aldığımı tasavvur edemezsiniz. Kış günü sokağa atılmış üç günlük bi kedi yavrusu gibi kendimi zavallı hissediyorum. "