Nazrin Kamalqızı

Nazrin Kamalqızı
Kalbine giden yol kitaplardan geçen insanlari seviyorum!
Oğrenci
Bakü Slavyan Üniversitesi
Bakü
18 Şubat
13 kütüphaneci puanı
81 okur puanı
Aralık 2016 tarihinde katıldı
Kitaplarda okuduğun depresyon kelimesine bir cankurtaran simidi gibi sarılırsın. Çünkü nedense hepimizde, maddi olsun, manevi olsun bütün dertlerimize bir isim takmak merakı vardır...
Reklam
Ve kendine soruyorsun: Nerede hayallerin? Ve başını sallıyor, şöyle diyor: Yıllar ne çabuk geçiyor! Ve yine soruyor kendine: Ne yaptın bunca yılı? En iyi zamanlarını nereye sakladın? Yaşadın mı yaşamadın mı?
"Ninemin dilinden eski günler hiç düşmez. Eskiden daha gençmiş, güneş eskiden daha çok ısıtırmış, süt şimdiki gibi çabucak kesilmezmiş.... Her şeyin iyisi eskidenmiş."
"Neden herkes olduğundan daha sert gözükmeye çalışıyor? İnsan içini içtenlikle ortaya dökmeyi neden duygularına bir hakaret olarak kabul ediyor?

Nazrin Kamalqızı

, bir kitap okudu
8/10
·218 syf.·
4 saatte okudu
·
2017 17. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.5/10 · 102,3bin okunma
Reklam