"Söyleyeceğimiz çok şey var aslında ama üşeniyoruz. Ve çok sıkıldık. Önceleri müthiş bir hevesle acılarımızı paylaşacak insan ararken etrafımızda, şimdi kimseler soru sormasın istiyoruz. Söyleyecek şeyimiz olmadığından değil, söyleyecek çok şeyimiz var aslında ama bu güne kadar anlattıklarımız hiç bir işe yaramadığından konuşmak istemiyoruz. "