"seni aradım. Canım. Seni görmek istiyordum kısacası. İnsan görmekle bile bazı şeylerin ağırlığına dayanabilir, avunabilir, hayal kurmaya devam edebilir. Sen anlamazsın tabii. Anlamak için insanın bazı eksik yönleri olmalı".
İnsan bahtından asla kaçamaz, ister açık ister gizli olsun! İster yüzü rahat ister sarkık olsun! Öyleyse her şeyi unut dostum! Ve güzelliğe iç eğer yapabilirsen! Yaşama iç! Ben yeryüzünde hiç bir erkeğin kayıtsız a bakamayacağı kadar yaşayan bir güzelliğim!