Hayata hiç isyan etmeyin. Öncelikle şunu kabul edin, hayat adil değil. Hiçbirimiz, hiçbir canlı eşit yaratılmadı. Başımıza gelenler de eşit değil. Önce hayatın adil olmadığını kabul etmelisiniz. İşine akıl erdirebildiğiniz bir Tanrı, Tanrı değildir.
Yunanistan'da beş yaşına kadar olan 1.000 çocuktan 6sı ölüyor, bizde rakam 61!
"Bizi yöneten insanların suçu bu!" Hayır. Aynı herifleri alın, partisi, parlamentosu, koltuğu, makam arabaları, bıyıkları, beyaz çorapları ve Rus revü kızlarıyla beraber Almanya'nın başına koyun ve "yönetin burayı" diyin, orayı bozamazlar.
Ölen 61 çocuğun vebali hepimizin.